Bestelinformatie

Misschien heeft u nog nooit een fruitboom of fruitstruik besteld en weet u niet zo goed hoe dit in zijn werking gaat. Wij leggen het graag voor u uit!

Bestellen

Hoe kan ik de bestelling betalen?
U kunt de boom bestellen en direct via I-deal betalen. De prijzen zijn altijd inclusief BTW en verzending.

Ik wil een bestelling plaatsen voor meerdere bomen ter verzending aan meerdere adressen.
Geen probleem, ook dit is mogelijk neem even contact met ons op om dit te regelen.

Bestelt u in de zomer of winter? Uw boom ziet er ieder seizoen anders uit.
De fruitboom is een natuurproduct en ziet er elk seizoen anders uit wanneer u hem ontvangt.
Voorjaar: blad & bloesem
Zomer: blad
Herfst: blad gaat vallen
Winter: kaal

Attent verjaardagscadeau voor uw medewerkers nodig?
Wij verzorgen graag de cadeaus voor uw medewerkers en relaties. U kunt ons een lijst aanleveren met verjaardagen en persoonlijke gegevens. Wij zorgen er voor dat de jarige/betreffende persoon op zijn verjaardag een fruitboom ontvangt. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Verzending

Hoe verzenden wij uw fruitboom/struik?
​- ​​Wij verpakken de boom in een doos op maat.
– De boom zit stevig verpakt.
​- De boom krijgt voldoende water voor verzending.
– Post NL bezorgt uw boom thuis op uw werk of als cadeau op een gewenste locatie.
– U ontvangt een track&trace code om de bestelling te volgen.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
– Dinsdag tot en met zaterdag voor 12.00 uur besteld, morgen in huis!
– Na 12.00 uur, zit er één werkdag tussen de besteldatum en de eerst mogelijke bezorgdatum.
– Uw boom komt vers van het veld van de kwekerij.
– De prijs is altijd inclusief verzenden.

Kan ik zelf mijn bezorgmoment bepalen?
Ja dat kan! Nadat u een boom of struik heeft gekozen kunt u in het bestelproces een bezorgmoment bepalen.

Ik woon in de buurt van Boskoop, kan ik de boom ophalen?
Wij versturen enkel bomen. Afhalen is helaas niet mogelijk.

Retouren

Ik zie af van mijn aankoop. Kan ik de bestelling annuleren?
Geen probleem, stuur ons een e-mail met de annulering en wij maken het in orde. Vermeld in de e-mail het bestelnummer en de wijziging/annulering.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik heb toch geen groene vingers, kan ik de boom retourneren?
Dit is mogelijk. U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de fruitboom de bestelling te retourneren. Voorwaarde is wel dat de boom in dezelfde status bij ons aan komt. Stuur ons een e-mail met de reden van annulering om de overeenkomst ter herroepen. De kosten voor terug zenden van de boom zijn voor uw rekening.

Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij u anders hebt ingestemd. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Veelgestelde vragen

Hoe lang kan de boom in de verpakking blijven?
De boom kan maximaal een week in de verpakking blijven. Wij zorgen er voor dat de boom voor verzending voldoende water krijgt.

Hoe groot wordt de fruitboom?
Dit hangt er vanaf hoeveel onderhoud u aan de boom uitvoert. Snoeit u de boom ieder jaar dan blijft hij in proportie.

De fruitboom is een cadeau. Kan ik er een persoonlijk kaartje aan hangen?
Wij hebben een kaartje die we aan de boom kunnen hangen. Geef ons bij bestelling in het veld ’Bestelnotities’ door wat er op het kaartje mag komen te staan.

Tip van de kweker:
Zet de plant in een grotere pot en/of volle grond voor een betere overwintering. Verzorg en onderhoud de boom dus goed. Geef tijdig water, voldoende bemesting en verplaats de boom niet te veel. Zorg er ook voor dat de takken niet bezwijken onder de zwaarte van de vruchten.