Bestelinformatie
✓ Hoe kan ik de bestelling betalen?
Je kan de boom bestellen en direct via iDEAL, Bancontact of PayPal betalen. De prijzen zijn altijd inclusief BTW.
✓ In mijn winkelmand zitten meerdere bomen, betaald ik dan dubbel verzendkosten?
Nee, je betaald maar één keer verzendkosten, voor NL is dat € 6,95. Is de waarde van de bomen meer dan € 60,- dan hoef je geen verzendkosten te betalen.
✓ Ik wil een bestelling plaatsen voor meerdere bomen ter verzending aan meerdere adressen.
Geen probleem, ook dit is mogelijk. Neem even contact met ons op om dit te regelen.
✓ Bestel je in de zomer of winter? Jouw boom ziet er ieder seizoen anders uit.
De fruitboom is een natuurproduct en ziet er elk seizoen anders uit wanneer je hem ontvangt.
Voorjaar: blad & bloesem
Zomer: blad
Herfst: blad gaat vallen
Winter: kaal
Verzenden
✓ Hoe verzenden wij jouw fruitboom/struik?
- Wij verpakken de boom in een verzenddoos op maat.
– De boom zit stevig verpakt.
- De boom krijgt voldoende water voor verzending.
– PostNL bezorgt jouw boom thuis, op je werk of als cadeau op een gewenste locatie.
– Je ontvangt van ons een track&trace code om de bestelling te volgen.
✓ Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
– Wij verzenden op maandag, woensdag en vrijdag. Voor 10.00 uur besteld op één van deze dagen, is dezelfde dag nog verstuurd!
– Jouw boom komt vers van het veld van de kwekerij.
✓ Kan ik zelf mijn bezorgmoment bepalen?
Ja dat kan! Nadat je een fruitplant- of boom heeft gekozen kan je in het bestelproces een bezorgmoment bepalen.
✓ Ik woon in de buurt van Boskoop, kan ik de boom ophalen?
Je kan jouw bestelling op afspraak in Boskoop afhalen. Geef in het vak ‘opmerkingen’ bij jouw bestelling aan wanneer je langs wilt komen.
✓ Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een postNL afhaalpunt?
Ja, dat kan! Vink bij de checkout de optie 'PostNL afhaalpunt' aan bij de verzendwijze. Na de betaling kun je een PostNL afhaalpunt naar keuze selecteren.
Retouren
✓ Ik zie af van mijn aankoop. Kan ik de bestelling annuleren?
Geen probleem, stuur ons een e-mail met de annulering en wij maken het in orde. Vermeld in de e-mail het bestelnummer en de wijziging/annulering.
✓ Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik heb toch geen groene vingers, kan ik de boom retourneren?
Dit is mogelijk. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de fruitboom de bestelling te retourneren. Voorwaarde is wel dat de boom in dezelfde status bij ons aan komt. Stuur ons een e-mail met de reden van annulering om de overeenkomst ter herroepen. De kosten voor terug sturen van de boom zijn voor jouw rekening.
Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je anders hebt ingestemd. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
Drie tips om er 'de vruchten van te plukken'
✓ Geef jouw fruitboom na het planten om de dag water. Vooral bij warme dagen is het belangrijk om voldoende water te geven. Doe dit aan het einde van de middag of begin van de avond wanneer de kracht van de zon afneemt, om bladschade te voorkomen.
✓ Jouw fruitboom heeft naast water ook wat liefde en aandacht nodig. De producten van Pokon helpen jou om jouw fruitboom goed te verzorgen. Bij ons op de site vind je alles wat je nodig hebt.
✓ Wil je graag een fruitboom maar heb je een wat kleinere tuin of een balkon? Dat is geen probleem! In ons assortiment hebben we een ruim aanbod aan fruitbomen die perfect zijn voor in de kleinere tuin of op het bakon. Plant ze in een van onze mooie terraspotten en kweken maar!